Tuesday 29 May 2012

Aku lulus exam


Assalamualaikum...


aku LULUS exam juruaudit W41 la wei..haha..betapa gembiranye aku smlm sbb langsung tak sangka boleh pass exam tu..mana taknye..semua soalan susah2 belaka..maybe tak susah sgt la bagi org yg selalu tgk berita dan takde masalah dgn bahasa omputih mcm aku..huhu..aku ingat mesti markah aku cukup2 mkn jer..


ni la result yg menggembirakan hati aku semalam..tak tahan betul siap ambik gambar dari komputer opis..!


masalahnye, aku tak tau pun apa step seterusnya..so aku tanya la kat member yg pernah ada pengalaman bende ni semua..membe aku ni dah jadik ekontan kat mana jabatan kerajaan ntah..mmg senang lenang idop dia tp mmg byk keje la..masa tu aku ambik exam ekontan tu jugak saing dia..kebetulan jumpa kat dewan exam..dia pass tp aku hampeh..

menurut member aku ni, lepas lulus exam akan ada pac then baru interview..tak berlengah lagi aku terus tanya 'apa menda pac tu beb'..lambat, baru la dia reply aku..cis..

PAC tu macam PTD n Akauntan assessment...kalau akauntan AGAC-Akauntan General Assessment Centre.PTD Assessment center. Juruaudit... PAC-Public Assessment Center kot...training la wei..kat situ, ada byk ujian mcm lari 2.4 km, perbincgan, public speaking bla bla bla..kih8..

tu la ayat dia..aku..biar betik..cam susah la pulak..tapi lantak la..malas aku nak fikir skrg..nanti dpt panggilan la baru aku fikir balik..haha aku mmg pemalas tahap cipan dan suka ambik jalan mudah je..

wassalam..


No comments:

Post a Comment