Tuesday 14 January 2014

Aku menjahit!

Assalamualaikum..

Setelah sekian lama, aku menjahit lagi..aku dipaksa oleh suamiku untuk menjahit skirting kedai..oh..dah lama sangat aku tak menjahit..lebih tiga empat bulan..bila dah lama tak menjahit, skill menjahit akan pudar walaupun menjahit guna mesin pun..

Oleh kerana desakan suamiku yang tak putus-putus, akhirnya berjaya juga aku menyiapkan skirting yang diingini tu..walaupun mutu jahitan  dah sah-sah kelaut, diringi dengan cabaran sebab jarum patah beberapa kali..tapi lipatan skirting nampaknye agak kemas dan tidaklah memalukan sangat..

Aku kemudian mendapati diri aku memerlukan desakan yang kuat barulah aku boleh bergerak pantas..kalau tak, asik nak bertangguh saja..terima kasih kepada sang suami yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada aku..

No comments:

Post a Comment